Fyspass

Nu bär det strax av ner på stranden för att köra fyspass. 

VET NI VAD? IDAG SKRIVER FORNI KONTRAKT PÅ EN LÄGENHET ÅT MIG EFTER LUNCHså fort allt är signat och klart ska jag visa er. Jag är kär!

trappan

Melodifestivalen

I förra veckan var jag och träffade magiska Emir. Vi gjorde Gina tillsammans förra året till Melodifestivalen. I klippet kan ni se när vi skvallrar loss om folks hår och dessutom hjälper han mig att få till ett riktigt schalgerbarr ; ) Missa inte det – (och missa framförallt inte slutet när jag mimar till Carola, haha.)

morgonpass

Nu har vi precis spelat in förmiddagspasset. Idag är det superväder  – jävlar vad man saknat solen. Gud, vad jag längtar tills det är vår i Sverige, det finns inget som slår det. När alla uteserveringar öppnar och folk krigar om sittplatser i solen på lunchen och trots att det egentligen är lite för kallt försöker man sluka i sig de första strålarna sol.

Hur bra har mina bilder varit senaste dagarna? TACK Canon för att jag fått låna med en superkamera till resan av er. Aldrig någonsin tagit så fina bilder.

Jag och Fanny innan passet.

fannyNamnlöst-5
Under inspelningen. 

inspelning

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!