Nu bär det strax av ner pÃ¥ stranden för att köra fyspass.Â
VET NI VAD? IDAG SKRIVER FORNI KONTRAKT Pà EN LÃGENHET à T MIG EFTER LUNCH – sÃ¥ fort allt är signat och klart ska jag visa er. Jag är kär!
I förra veckan var jag och träffade magiska Emir. Vi gjorde Gina tillsammans förra året till Melodifestivalen. I klippet kan ni se när vi skvallrar loss om folks hår och dessutom hjälper han mig att få till ett riktigt schalgerbarr ; ) Missa inte det – (och missa framförallt inte slutet när jag mimar till Carola, haha.)
Nu har vi precis spelat in förmiddagspasset. Idag är det superväder – jävlar vad man saknat solen. Gud, vad jag längtar tills det är vår i Sverige, det finns inget som slår det. När alla uteserveringar öppnar och folk krigar om sittplatser i solen på lunchen och trots att det egentligen är lite för kallt försöker man sluka i sig de första strålarna sol.
Hur bra har mina bilder varit senaste dagarna? TACK Canon för att jag fått låna med en superkamera till resan av er. Aldrig någonsin tagit så fina bilder.
Jag och Fanny innan passet.