Behind the scenes

Här är några bilder från plåtningen jag gjorde i förra veckan med Marie Serneholt. Älskar de här kläderna från mina favoritbutiker NK Boutique och Nk Internationella designers. Smycken från NK Details och Nathalie Schuterman. Smink gjorde såklart bästa Nathalie Berzelius och fotade gjorde grymma Linus Hallsénius.

DSC00253 DSC00256 DSC00258 DSC00259 DSC00266 DSC00287Den här klänningen från Stella Mccartney var helt magisk på Marie. Som var med på Nyhetsmorgon dagen efter. 
DSC00304
DSC00315

Ny Kamera

Det svider ta mig tusan att bli av med sina grejer. Idag var jag och köpte en ny kamera frÃ¥n Nikon och ett nytt objektiv som jag har velat ha sjukt länge. SÃ¥ nu jäklar kommer det bli grymma bilder i bloggen. Provade den precis. Bilderna blir helt magiska. Jag mÃ¥ste bara tipsa om Japanfoto – han som hjälpte mig där var grym. Haha, jag lyckades till och med flirta till mig en kamerakurs. Nu ska jag strax springa iväg till Sats med Tilda. Idag ska vi kötta intervaller min nya favorit pÃ¥ gymmet. 

Photo 2013-06-17 17 54 18

Helgen

Tack för alla fina kommentarer i förgående inlägg. Det värmer.

Så här såg min torsdag till söndag ut. På torsdagen tog jag en lunchpaus och gick till gymmet med Hannah och Ida. Där vi brände av ett köttigt benpass och avslutade med intervaller.
Photo 2013-06-13 13 03 35 (1) Photo 2013-06-13 12 20 56
På kvällen hade jag och Tilda styrt en premidsommarmiddag hemma hos mig.

Photo 2013-06-13 20 21 51 k
Photo 2013-06-13 22 06 22 Photo 2013-06-13 22 58 08 Efter middagen hade vi dansuppvisning. Vi var Spice Girls!
Photo 2013-06-14 00 52 36 Photo 2013-06-14 01 04 17 Photo 2013-06-14 01 04 46
S
edan blev det fredag och jag, Forni och Hannah åkte ut på ett pressevent på Yasuragi. Helt magiskt var det. Dit ska jag absolut åka igen inom snar framtid. Spana in raw-food efterrätterna. Mums!

Photo 2013-06-14 12 53 40
Sedan bar det av på Summerburst med Bacardi <3

Photo 2013-06-14 18 24 15 Photo 2013-06-14 18 24 06 Photo 2013-06-14 20 52 59 Photo 2013-06-14 21 10 50 Photo 2013-06-14 21 18 55 Photo 2013-06-14 22 33 43 Photo 2013-06-14 22 39 33

Så här vacker var jag på lördagmorgon, haha. Efter att ha sovit med skinnkjolen på. Hyfsat svettigt. 
Photo 2013-06-15 11 14 44
Gjorde en shake med min nya juicepress
Photo 2013-06-15 11 43 25

Och sedan mötte jag upp kanske världens bästa Gustaf för en braklunch på Loopen där vi spenderade resten av dagen i solen. Jag åt deras silltallrik som var magisk! Älskar ju sill.

Photo 2013-06-15 14 09 02

Sedan tog jag och Gustaf årets första dopp.

Photo 2013-06-15 17 27 26
Efter det åkte jag in och mötte upp Lin och Michaela för en kalasmiddag på nyöppnade Strandvägen 1.
Photo 2013-06-15 20 04 57 Photo 2013-06-15 21 45 19 Photo 2013-06-15 22 32 35
Sedan mötte vi upp några legender på Nosh and Chow och drack magiska drinkar som Sara gjorde till oss <3

Photo 2013-06-16 00 14 15 (1) Photo 2013-06-16 00 36 54 Photo 2013-06-16 00 39 59
Därefter bar det av upp till Bernies för att avsluta kvällen på Rosé.

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!