Lycklig

Den senaste tiden har varit helt hysterisk – men nu börjar jag komma ner i varv. Det var längesedan jag kände mig sÃ¥ lycklig och lugn som nu. Den här helgen ska jag bara ta det lugnt. Varit lite för mycket event och fest senaste tiden. Nu ska ska jag strax gÃ¥ och lunchträna med Hannah! Ska försöka filma lite övingar vi kör sÃ¥ ni fÃ¥r se! 

Här är förresten några bilder från vårt event på H&M i tisdags! Efter eventet var det efterfest på Yaki-Da! 
Photo 2013-06-04 21 26 25 Photo 2013-06-04 22 48 40 (1) Photo 2013-06-04 23 23 07 Photo 2013-06-04 23 15 21

Gårdagens

Så här såg jag ut igår! Lite fler bilder kommer sedan. Tack till alla er som kom och gjorde vår kväll magisk! Och tack för alla hotshots <3 Nu måste jag hoppa av tåget och springa till ett möte.

Bjuder på den här mongobilden från igår. Haha, ser nästan ut som jag opererat näsan på bilden.
jlkwrjwq

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!