Nyhetsmorgon

Har gått upp 05.00 nu i två dagar. Känner mig som en jäkla zombie. Fasiken vad jag gillar Tilde och Jidhe jäkla dreamteam! Alltid lika kul att gästa Nyhetsmorgon. Imorse pratade vi klänningar!

20130528-100641.jpg

20130528-100723.jpg

20130528-100751.jpg

Ett andra skinn

I veckan köpte jag en ny skinnjacka. Har klämt på den hur länge som helst. Den är så fin från 3.1 Phillip Lim finns på NK Boutique. Den kostade en jäkla förmögenhet, så nu får jag lugna mig med shoppande ett tag. Var längesedan jag köpte något så dyrt. Så nu är det dags att rensa ur garderoben. 

Ni ska få se en bättre bild på den imorgon! 
Photo 2013-05-24 14 46 18 hjNamnlöst-12

Nya Metro Mode

Ni har väl inte missat senaste numret av Metro Mode? Det finns i en H&M nära dig! Om du vill få hem tidningen i brevlådan nästan gång tycker jag att du ska signa upp dig här!

Här kommer en liten sneak peak från modejobbet!  Idag har jag varit och plockat på stan inför Nyhetsmorgon imorgon bitti. Klockan 08.45 är jag i rutan om ni vill kika!

jnjnjnjlhjNamnlöst-7nbjbjk

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!