Första Doppet

I fredags tog jag första doppet i en isvak! Helvete vad kallt det var. Nu väntar en lunch med tjejerna på Saturnus!

20130414-121041.jpg

20130414-121643.jpg

Mot landet

Idag har vi workshop och kickoff med säljarna på Metro Mode. Vi kom precis ut till Ackes landställe på Ljusterö. Inte trist start på helgen. 

Haha, besökte Willys i Åkersberga precis och skulle lÃ¥na toaletten – liten toalettnyckel man fick, inget för den blyga. 
IMG_9931 IMG_9948

I blomstrande form

Igår hade jag på mig plagg från H&M’s Conscious kollektionen. Haha, jag kände mig som en livs levande regnskog och det är inte trist. Nu har vi precis gått en långpromenad med Tilda och Linnea.

Joanna bor hos mig just nu medan hon letar lägenhet. Så ser ni eller hör något i stan. Maila mig på: petra.tungarden@metro.se

hjafasv

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!