Tack Redbull

Det var längesedan det var så jobbigt att gå upp som det var imorse. Mina ögon är svullna som aldrig förr, om det är möjligt så har jag gått upp 5 kg i shots. Men det var det värt för i helskotta vilken magisk helg vi haft. Jag är evigt tacksam Josef och Redbull. Längesedan jag hade så kul. Grymt väder, grym skidåkning, afterskin ska vi inte ens tala om och schlagerbaren på Bygget (I love you). 

Jag hade nog kapitulerat om jag bott i Åre på heltid. Här kommer en bildbomb från min kamera!   

I Åre

Kom till Åre idag vid lunch. Inte trist! Solen skiner och livet kunde fan inte bli bättre än vad det är just nu. Nu blir det powernap efter Fjällgården och sedan middag på Raw med Redbull och Bygget ikväll.

20130329-180251.jpg

20130329-180301.jpg

20130329-180309.jpg

20130329-180327.jpg

20130329-180334.jpg

20130329-180413.jpg

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!