jedwards

Sedan jag kom hem från Karlstad har jag inte kunnat sluta sjunga på Jedwards lipsticklåt. Den har svetsat sig fast. Jag kan dessutom bara en rad av texten, vilket stör mig ännu mer, haha. Jag har aldrig träffat två människor som har så mycket energi. De var som två durasellkaniner som bara flög fram och tillbaka över arenan. Till och med jag låg i lä.

Tack Aftonbladet

Något som är sjukt kul är iallafall att jag och Maggan fått toppbetyg för stylingen under Mello.Tack Aftonbladet <3

Känns absurt att resan är slut nu till helgen. Jag har haft så fruktansvärt kul och lärt känna så många fantastiska människor under resans gång. Jag har verkligen utvecklats och lärt mig så mycket.  

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!