Wihooo

Alla delfinaler är klara! Nu gör vi efterfesten! Har DUNDRAT in mail om Ginas klänning och vart den kommer ifrån. Den är från svenska Stylein! Bästa underbaraste Elin som gjort den! 

20130223-224741.jpg

20130223-224801.jpg

20130223-224826.jpg

Nya Metro Mode

Jag har fÃ¥tt flera sms där folk frÃ¥gat om jag slutat senaste timmen. Haha, till och med ett nytt jobberbjudande. Nej, jag har inte slutat – jag hann bara inte vara med pÃ¥ pressbilden. 

Men nu är det alltså officiellt (äntligen!?) det kommer en ny Metro Mode i glossy (halleluja). Första numret kommer ut den 21:a mars. Vi är så peppade! Har varit så kul att få göra modejobb och styla igen. Jag hoppas ni kommer älska den!

Här kan ni läsa mer om nyheten på Dagens Media!

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!