Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

You can never be too much YOU.

I samarbete med Georg Jensen.

Det känns som att det nya svarta är att slopa supermodeller i förmån för real woman heroes.
I danska designföretaget Georg Jensens senaste reklamkampanj har de lyft fram fem inspirerande kvinnor som vågat gå sin egen väg, som den  iranska motocrosscyklisten Behnaz Shafei eller världsmästaren i boxning Cecilia Brækhus.

Filmen är så mäktig – och kvinnorna i den  visar verkligen att vi aldrig ska begränsa oss själva. Du kan vara allt det du vill vara. Den enda som kan hindra dig från att lyckas är du själv.

Och soundet till filmen står ju självklart megagrymma Seinabo Sey för. Japp, ni fattar ju – ni måste se den.

Om du anpassar dig förlorar du din skärpa. Be inte om ursäkt för den du är. 

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
13kommentarer
  • Cool reklam! Dock har även jag reagerat lite på hur mycket reklam du har (% av inlägg som är köpta). Vi blir så matade på reklam hela dagarna vart vi än tittar så om man läser en blogg där majoriteten av inlägg är köpta är det ju inte sa konstigt att man reagerar.
    Visst ska vi kvinnor stötta varann men vi får ju inte bli rädda för kritik, kritik är nödvändigt! Däremot kan man ju reagerar på HUR den framförs.
    I övrigt gillar jag din blogg :)

    En annan Maria 2016-09-16 08:45:08
    Svara
    • Håller med! När det blir bara sponsrade inlägg på rad blir det helt bisarrt, du kan väl alla fall blanda upp med några ”vanliga” inlägg? Inget emot spons/samarbeten men mkt trevligare om du varierar lite allafall

      Mia 2016-09-16 09:57:27
      Svara
  • Älskar att du lyfter viktiga ämnen som detta.
    vi kvinnor ska höja varandra!

    Stina 2016-09-15 20:10:32
    Svara
  • Wow, grym. Så himla bra att fler uppmärksammar starka kvinnor och ”vanliga” kvinnor – som ju egentligen är riktiga super women! Ex. Hannah och Amandas show på FW Sthlm. Eller som det här. Superbra!

    Amina 2016-09-15 17:05:05 http://www.aminas.se
    Svara
  • Hej! :)

    Vad hände med inlägget från neutrogena? Skulle kolla en produkts namn som jag glömt, och nu kan jag inte längre hitta inlägget.

    Alexandra 2016-09-15 13:00:05
    Svara
  • Håller med, kampanjen är riktigt bra – det behövs! <3

    http://nouw.com/inspoinred

    Inspo Inred 2016-09-15 11:55:55 http://nouw.com/inspoinred
    Svara
  • så grym kampanj!

    Kram<3
    http://camillaesi.se

    CAMILLAESI 2016-09-15 11:24:36 http://www.camillaesi.se
    Svara
  • Det här börjar bli skrattretande, hela bloggen är ju köpt. skulle vara intressant att veta hur mkt du gör för alla flyktingar i världen och som kommer till Sverige? Du uppmanade alla i våras att hjälpa till och att vi inte får stänga ngn ute. I din stora lyxlägenhet skulle ni väl kunna ta emot ngr, eller prioriterar du en walk-in-closet?

    Maria 2016-09-15 11:04:18
    Svara
    • Orka vara oskön, Maria! Gör något själv istället, och berätta om det för andra för att inspirera! Man blir inte så pepp av att höra ditt gnäll.

      Anna 2016-09-15 21:42:02
      Svara
    • Jag gör samarbeten med varumärken som jag gillar och står för. Det skulle likväl kunna vara ett inlägg som jag hade skrivit, den enda skillnaden handlar om att det är ”annonsmärkt” eller ”sponsrat”.

      Har du en främmande människa boende hos dig? En meter från ditt sovrum? Vad är det ens för kommentar. Kasta inte sten i glashus.

      Jag skänker pengar månadsvis till Givesome och Rädda Barnen. Om tre veckor har jag tillsammans med några kompisar en stor utförsäljning där hälften av intäkterna går till just det ändamålet – flyktingbarn.

      Men jag är ganska nyfiken på vad just du gjort för att bidra?

      Petra Tungården 2016-09-15 12:37:44 http://petra.metromode.se
      Svara
      • Jag förstår vad du menar Petra när du säger att skillnaden är att det är märkt som annons eller så och jag tycker absolut att du ska fortsätta med det. Men när jag läste detta inlägget och typ en dag eller två innan läst garderobsinlägget så kändes bloggen lite väl reklamig. Missförstå mig rätt, det var typ mest dina ordval samt att jag tycker du avslutar dom lite abrupt. Förstår att du vill att det ska vara tydligt också å då kanske det är svårt att inte få det att verka alltför köpt (alltså menar inte att låta så neggo men vet inte riktigt hur jag ska förklara i skrift… :/ ) gillar verkligen din blogg annars och jag tycker absolut du ska forsätta i samma stil, jag hade nog bara försökt se över själva avslutet eller nåt. Förlåt för ett sånt ohjälpsamt lamt whatever, uppenbarligen är inte ord i skrift min grej så jag förstår att det kan va svårt ;) haha kram

        Sally 2016-09-15 21:27:58
        Svara
      • Grymt Petra – stå på dig!

        Amina 2016-09-15 17:05:45 http://www.aminas.se
        Svara
  • det här ÄLSKAR man ju!

    Sara 2016-09-15 10:14:31
    Svara

senaste från Mode

Petra Tungårdens webbshop
Dölj
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Creative
Linn Wiberg
Man
Viktor Frisk
Creative
Sara Edström
Mode
Fanny Ekstrand
Man
Niklas Berglind
Hälsa
PT-Fia
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Linn Eklund
Home
Andrea Brodin
Man
Kevin Triguero
Lifestyle
Linn Herbertsson
Hälsa
Josefines Yoga
Home
Sanna Fischer
Creative
Sandra Beijer
Creative
Flora Wiström
Creative
Sandra Hjort
Hälsa
Träningsglädje
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Sanne Alexandra
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Tess Montgomery
Man
Marcus Schuterman
Mode
Emelie Wikström
Mode
Chrystelle Eriksberger
Lifestyle
Elin Johansson
Man
Philip Conradsson
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Foodjunkie
Home
Julia K
Home
Amelia Widell
Man
Johan Hurtig