squash

Igår var jag och bästa Joey och spelade squash med Rasmus och Jocke. Jäklar, vad roligt det var. Vill spela igen redan nu. Har blåmärken över hela kroppen efter alla mina krockar med väggen. Älskar nya aktiviteter. Därefter blev det sportbar hängande och champions league matchen. 

Nu har jag och Joey lunchat med Rasmus på Kalori. Vårt nya favorithak. Deras currysås. Jum! Ikväll ska jag på fotvårdsbehandling och solduscha på Corinne and Friends. Hej, lyxonsdag!

Haha, här finns en charmerande liten filmsnutt när jag och Joanna försöker spela i början innan vi kom in i det, haha.

Nyhetsmorgon

Helskotta vad trött jag var imorse, att jag ens kom upp var enbart Fornis förtjänst som sparkade ur mig från sängen när jag snoozat i en timme. Jag kan inte vara i min lägenhet just nu för Fredrik slipar och målar om mina golv. Jag hade nämligen inte vaxat dem när jag gjorde det första gången.

Imorse vid 06.30 på kontoret slängde jag i panik på mig samma klänning som Gina hade från Diana Orving i brist på kläder.

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!