BLACK & WHITE

14051194489_6c00c5c6c5_obhbm
Klänning (ny) och skor från Zara, kavaj snott från Martin, väska Céline och solglasögon från Anine Bing.

Igår var vi på invigningen av Diplomats Terass, sedan bar det av till Escalier därefter Pocket och slutligen Nosh & Chow. Sedan cyklade jag två hundra meter hem till HTL. Jag bor nästan lite för centralt nu, det är nästan ett garv hur skönt det är att bo mitt i stan. Allt går så jäkla snabbt och allt finns precis runt hörnet. Det här måste vara världens bästa läge. Idag var jag tvungen att jobba av massa lämningar. Så jag hämtade frukost och åt den i sängen, sedan har jag legat här nerbäddad med datorn i knäet fram tills nu.

Sneaky Sneaky

14050895327_edbb442767_b

Här kommer en liten sneaky bild på nya hårfärgen. Hur fint blev det? Missa inte steg för steg guiden som kommer i Metro på måndag. JAG ÄLSKAR HÅRFÄRGEN. Älskar, älskar, älskar. Den där Antonio Axu alltså vilket jävla färggeni. Känns så mycket fräschare, mer naturligt och varmare än den kalla blonda färgen. Vad tycker ni? 

Do it again

Skärmavbild-2014-05-14-kl.-10.00.16Okej, har ni sett världens härligaste jäkla bruds nya musikvideo? Hur snygg är Rebecca! Och hur bra är låten? Jag har gått och nynnat sönder den. Jag har även blivit helt dödsförälskad i den här klänningen från hennes senaste kollektion för Nelly. Ska åka och hämta den på posten imorgon bitti (hoppas inte den skickats tillbaka). Kanske blir premiärinvigning av den imorgon på Diplomats Terassfest på kvällen?

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!