LÖPTRÄFF MED ADIDAS

BABES PÅ LÖRDAG GÄLLER FÖLJANDE – VI TRÄNAR LÖPTEKNIK MED COACHER FRÅN RUNNERS SWEDEN OCH ADIDAS. 

Var? Vi samlas utanför Hagatennis i Hagaparken.
När? Lördag klockan 10.30

Passet kommer vara ganska lätt med fokus på löpteknik. Klart ni ska komma! Anmäl er på följande adress och skriva gärna om ni tar men en vän eller två.

petra@adidastribes.com

DSC_0732

We’re ALIVE

Men hur gött är det inte att hoppa! Vill så gärna ta ett grönt kort så man får hoppa själv! Alla är så himla trevliga på Stockholms fallskärmsklubb! Rekommenderar dem varmt! Om ni inte hoppat? Vad väntar ni på? Hoppa! Det är så jävla fett! Det var nästan ännu roligare andra gången. Det är så sjukt när man står vid öppningen i planet och ser folk försvinna ut i intet 4000 meter upp. Och sedan är det din tur och du ska slänga dig rakt ut och bara omfamna himlen. Banans!

20130815-144324.jpg

20130815-144354.jpg

On the road of death

Nu kör vi fallskärmshopp för hela slanten! Det kan vara så att hela Metro Modesteam dör i en fallskärmscrasch idag. And so be it!

20130815-105813.jpg

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!