Måndag

Nu sticker jag iväg för en inspelning. Jag och Caroline ska få gå och shoppa med en vinnare som vunnit 20 000 kronor att shoppa för i Gallerian. Jag är bara lite avundsjuk. Nej, nu ska jag hoppa upp på min nya cykel och trampa iväg. 

Ni ska få bättre bilder sedan på dagens. Och mina nya solglasögon från Rayban! 
Bild 2013-04-22 kl. 12.24 Bild 2013-04-22 kl. 12.25 #3 Bild 2013-04-22 kl. 12.27 #6 Bild 2013-04-22 kl. 12.30 #2

Dinnertime

Idag har jag haft en grym söndag. Först en jobblunch med den här snäckan på Riche om ett jobb som vi kickar igång nu i maj (!), sedan cyklade jag ner till KMK och satt i solen med mina bästa, nu har jag precis ätit en magisk söndagsmiddag och försöker samla kraft för att sätta mig att jobba. Har mentalt förberett mig i två timmar nu, går sådär. Söndagsjobb är riktigt vidrigt. 

Till middag blev det två avokadormackor med lax och sedan proteinpannkakor med kvarg och bär. 

DSC_6734DSC_6748DSC_6743

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!