Kom till Gallerian ikväll!

Ikväll kommer jag och Caroline stå i Gallerian och prata vårtrender, se till att ni får snygga ögonbryn och vårsminket lagt. De hundra första som kommer från 16.00 och springer fram till Caroline får även ett presentkort på 100 kronor! Inte fy skam!

Jag kommer finnas på plats från 18.30-20.00! So be there! Så ser jag till att ni omhändertas!
69c372b3fa13ead2140649f32eb8bbf6_980x0_t3_60

Eurovision

Idag är jag och stylar Queen G och Petra Mede för Eurovision reklamfilmen. Vi är på Friends arena!

20130418-131837.jpg

20130418-131952.jpg

20130418-132117.jpg

20130418-132240.jpg

TÄVLING

Okej, nu kickar vi igång den fetaste tävlingen ever. Idag har jag varit nere på mitt andra hem NK (jag skulle dö lycklig på deras kosmetikavdelning, älskar alla som jobbar där) och valt ut mina favoritprodukter – men inte till mig, utan till någon av er. Japp, ni läste rätt. Just nu kan ni kamma hem hela det här magiska kittet och pimpa ert badrum. Inte nog med det, ni vinner dessutom Wranglers nya SPA-jeans som jag hade på mig i måndags (se här) som återfuktar huden medan ni bär dem.

Allt ni behöver göra för att tävla hittar ni info om här yes, klicka här nu!  Jag hade fan tävlat själv om det gick.

I kittet hittar ni: Min bästa brun utan sol från St Tropez och deras magiska highlighter, grymmaste pudret från Chanel, läppglans i perfekt rosa från Dior, två serum från Estée Lauder (love them), senaste ögonskuggan från Lancomé deras nyaste mascara och kanske världens bästa concealer (just saying). Smink till ett värde av 4000 kronor. Inte fel! 

DSC_6729DSC_6728DSC_6745

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!