Gallerian

Jag och brÃ¥kis sprenderade nästan hela dagen i Gallerian igÃ¥r för ett jobb vi ska göra – detta resulterade i att jag blev luspank pÃ¥ kuppen. Det var den lönen. Jäklar vad mycket fint jag hittade. Ska visa bilder. Nu mÃ¥ste jag sätta mig och jobba innan jag ska packa inför Åre som det bär av till imorgon!

Åre <3 Redbull

Imorgon åker jag till Åre! Vi åker dit med Redbull för att tävla i Redbull Homerun! Jag ska så vinna över Dasha och Forni! Va med och tävla ni med eller kom och håna mig, Dasha och Forni!

Berättar mer om det sen!

20130328-104225.jpg

20130328-104322.jpg

Rolig Lunch

Idag åt jag lunch på Riche med stans härligaste systrar, Amanda och Hannah om massa roligheter. Jäklar, vad det ploppar upp roliga projekt nu. Kan bli en riktigt rolig vår. Innan var jag förbi You en megasnabbis för att klämma åt mina extensions från Be Gorgeous. Nu sitter jag med lämningar till Metro. Älskar att det verkligen är vår i luften idag.

Amanda, Frances, Hannah och jag.

Hello bästa Anders <3

Älskar min nya blus från Zara! På YOU!

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!