Ingen brist på kärlek idag inte. Det köas av (läs:inhyrda) kärleksfulla män med gåvor.
När jag flyttade in i min lägenhet slipade jag ju om golven och vitsåpade dem, utan att vaxa dem. Inte smart. Det blir inget skydd alls. Så efter min brakfest i lördags har Fredrik invaderat min lägenhet med slipmaskiner, vitsåpa och ultramattvax. Nu kör vi! Ska bli så skönt med helt nya golv.
SÃ¥ här sÃ¥g det ut när jag flyttade in, de var lite för röda för min smak. Och jag tycker den färgen förminskade lägenheten. Men i nästa lägenhet som förhoppningsvis är lite större, ska jag ha mörka nästan svart betsade golv.Â


Så här såg det ut efter festen (hjälp!). Jag hade dock besämt redan innan att göra om golven, då de redan var förstörda efter diverse tillställningar och stilettklackar inomhus. Allt jag äger är typ inpressat i sovrummet.

Fredrik mmsade i måndags! Då hade han slipat bort all grundfärg. Nu ska det vitsåpas och vaxas.

Här kommer en första bildbomb från min 25-årsfest/kräftskiva. Idag har jag SÅ mycket att göra. Åker till Skellefteå imorgon för Melodifestivalen. Jag kommer inte in i min lägenhet för Fredrik slipar och målar om golven. Vet inte riktigt hur jag tänkt att jag ska kunna packa inför resan. Har sovit hos olika kompisar varje natt hela veckan, haha. Känner mig lite som en luffare som tar sitt pick och pack och sover på nya adresser varje kväll.