Euforiskt

Så här såg jag ut förra tisdagen på vårt event för H&M i Malmö som var megalyckat. Nu har vi ett event kvar och det är i Göteborg den 2:a juni! Då måste ni komma! Mer info om hur ni anmäler er kommer.

Ni skulle vara här nu pÃ¥ arenan ett baltiskt band repar Eurphoria för fulla muggar, samtidigt som det är genrep för Eurovision ikväll. Ni fÃ¥r inte missa programmet som börjar 20.00 pÃ¥ SVT. Carola och Robin Stjernberg kommer b la. Gina kommer bokstavligen talat blomstra som aldrig förr. Don’t miss it!

Jag hade på mig: Byxor H&M, Linne H&M, Skor H&M, Väska Romww och jacka från bästa BYPM <3

malmö

Adidas 10k tribe

Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon, var helt slut. Sedan gick jag och körde ett riktigt mördarpass på gymmet. Sprang i 52 minuter. Ville nästan gråta högt de sista 15 minuterna, haha. Fy tusan vad jobbigt det var. Nu kom jag precis till arenan. Ska strax springa och köpa några saker till sändingen ikväll. 

Förresten har ni anmält er till triben? Jag och ni kommer ju få tillgång till en löparcoach från Runners Sweden plus att ni kommer få springa ett 10 km lopp med mig i slutet på sommaren. Anmäl er här vet ja!

Photo 2013-05-14 12 38 51 Skärmavbild 2013-05-14 kl. 16.33.52

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!