Vad vill du bli när du blir stor?

Ikväll åt jag middag hos Dasha. Vi pratade om framtiden och vad man vill bli när man blir stor. Jag vet precis vad jag vill göra. Om några år vill jag ha mitt egna inredningsmärke. Jag har till och med namnet klart. Nu behöver jag bara någon som tror på mig med stålar, haha. Vad vill ni göra? 
DSC_6914
DSC_6226DSC_6229

Eurovision

Imorgon bitti flyger jag till Malmö och Eurovison. Kollade precis igenom några gamla Mellobilder. Man saknar ju den cirkusen enormt. Det var som att kastas in i en orkan i åtta veckor och sedan stiga ut helt omtumlad. Mello var verkligen magiskt! Hoppas på en lika bra Eurovisionvecka!
Photo 2013-02-01 21 53 13 Photo 2013-02-02 20 14 22 Photo 2013-02-03 02 29 19 Photo 2013-02-15 09 56 54 Photo 2013-02-15 19 46 35 Photo 2013-02-16 18 39 46 Photo 2013-02-16 19 50 06 Photo 2013-02-16 22 10 36 Photo 2013-02-17 02 21 44 Photo 2013-02-17 03 34 42 Photo 2013-02-24 00 29 14 Photo 2013-03-02 22 35 02 Photo 2013-03-02 22 36 56 Photo 2013-03-09 19 42 52 Photo 2013-03-09 20 17 32 Photo 2013-03-09 23 14 58 Photo 2013-03-10 00 39 24

Äntligen…

Nu lämnar jag kontoret och Ã¥ker iväg pÃ¥ middag! Kvällen till ära bär jag snedbena! Det var inte igÃ¥r, 90’s I’m back!

20130510-202644.jpg

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!