Solsäker inspiration

Jag fullkomligt älskar det här modejobbet från senaste Vogue Japan med Magdalena Frackowiak. Gah! Hur mycket vill man inte åka på semester nu. Nu sitter jag på NK och hetsjobbar. Ikväll vankas det middag men fram till dess blir det jobb, jobb och jobb. Och imorgon blir det jobb innan Eurovision som jag åker till söndagmorgon! See you in Malmö! Är där hela veckan och jobbar! Är svinpeppad på att hänga med min Queen G! 
Ill-Be-At-The-Beach-Vogue-Japan-May-2013-06
IMG_4812 IMG_4808 IMG_4805 magda-japan-12 magdalena-frackowiak-by-giampaolo-sgura-for-vogue-japan-may-2013-8 tumblr_mlvwqoaaG61qb782to1_1280

Cava och Ostron

Igår var vi på cava och ostronfestival på världens bästa Boqurian. Älskar Boqurian. Och hur trevligt var det inte? Jag parkerade ganska oblygt vid ostronfaten och sedan stod jag där, haha. Efter några glas (läs 6!) cava bestämde vi oss för att äta middag där med. Om ni inte har ätit där måste ni gå dit och prova deras pulled pork bollar. Jag dör! De smälter i munnen, ren jäkla kärlek. Sedan bar det av till Sturecompagniet och Suite för att låta kvällen avslutas på Rosé till stängning! 

Imorse var jag uppe med tuppen imorgon ska jag nämligen gästa Nyhetsmorgon 09.20 och prata om sommarens badtrender. SÃ¥ det blev inget ledigt för mig idag. Och sedan har jag varit och plockat lite plagg till Marie Serneholt. Jag ska styla henne till ett nytt program – sÃ¥ ikväll blir det fitting hos snäckan och sedan ska jag iväg pÃ¥ en middag. Hipphurrey superdag!

Photo 2013-05-08 20 05 52 Photo 2013-05-08 21 34 21 Photo 2013-05-08 21 34 24 Photo 2013-05-08 19 41 43 Photo 2013-05-08 21 19 33 Photo 2013-05-08 23 19 25 Photo 2013-05-08 22 55 56 Photo 2013-05-08 21 34 10 hjl

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!