Nu är vi på arenan för att spela in trailers inför Ginas show! Ni missar väl inte programmet? 20.00 imorgon i ettan och samma tid tisdag och på lördag vankas det final! Det kommer bli en mänsterbonaza i klädväg! Så glöm inte att titta!
Morgonens stora fråga är hur jag ska lyckas flirta in två bagage på flyget. Sov inget inatt, var rädd för att inte vakna. Nu känner man sig lagom marinerad. Men jäklar vad pepp jag är! Saknat Gina som fan och Emir och Tove (hår och make)! Och hela dreamteamet är på plats i Malmö! Hipphurrey!