New in

Sitter hemma och jobbar. Har så himla mycket nu, huvudet går på full spin. Var och handlade vid lunch, så skönt att handla när ingen är i butiken. Jag och Dasha har ett vad som går ut den 1:a Juni och förloraren måste köpa en YSL-väska för 5000 kronor till den andra. Vi kan säga så här, jag ligger jävligt mycket efter. Så det är bara för mig att börja kötta.

Idag ska jag, Hannah, Zandra, Linnea, Joanna, Anna och Tilda träna tillsammans. Megapeppen! Älskar att träna många!

DSC_6646

Underbara Helg

Den här helgen spenderades först ute på Ackes landställe fredag till lördag. Där vi badade isvak och dansade tills solen gick upp, lördagen sov jag mest hela dagen för att avsluta med en magisk middag hemma hos Mirsch som hade lagat fyra rätters till oss. Söndagen var bästa dagen på länge. Vi började med en lunch på Saturnus, sedan gick vi ut på Djurgården till Djurgårdsbrunn för att slå oss ner i solstolarna tills det började bli kallt. Sedan handlade vi brakmiddag med kött, kroketter och svampsås som svaldes ner hemma hos Carro. Sedan åkte jag hem och stupade bokstavligen talat i säng. 
2013-04-12 18.24.11 2013-04-12 14.55.31
2013-04-12 19.14.29 2013-04-12 17.59.54 2013-04-12 17.43.14 2013-04-12 16.35.34 2013-04-12 19.27.17 2013-04-12 21.12.02 2013-04-12 21.21.13 2013-04-12 21.58.53 2013-04-12 22.28.29 2013-04-12 23.33.51 2013-04-12 23.33.47 2013-04-12 23.08.41

Söndagen spenderades så här: 

Photo 2013-04-14 12 22 02Photo 2013-04-14 15 55 32

Photo 2013-04-14 21 29 22

Nu lägger vi i en extra växel!

Idag börjar jag, Linnea, Joanna och Tilda på Linneas PT-s superprogram. Vi har även lyckats övertala en av mina bästa kompisar Tilda att börja på Sats. Så idag är det hon som går och plockar ut ett satskort. Det kommer inte vara nådig hets på det här gänget.

Nu är jag trött på att festa, varit lite för mycket av den biten senaste tiden. Jag känner mig riktigt spritfet just nu, det osexigaste som finns. Spritfett! Trots att jag tränat, känns det helt meningslöst då jag krökat som ett svin.

Jag tänkte lägga ut matprogrammet så att ni kan joina om ni vill. Men nu behöver jag er hjälp, jag är så förbannat trött på mina Spotifyträningslistor och jag vet att ni sitter inne på så många bra. Kan ni inte posta era bästa i kommentarsfältet?

Bild-2012-02-21-kl.-18.53-4 (1) 558268_10151414734955587_556189612_n (4) 558637_10151562898865587_772315565_n (1) hejhopsaf

Hittade den här före- och efterbilden på Hannahs blogg som vi ska träna med ikväll! 

Skärmavbild-2012-12-29-kl.-08.16.15 Skärmavbild-2013-04-08-kl.-22.36.21

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!